×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازدید وزیر صمت و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشت

به گزارش پایگاه خبری سفیر گیل ؛به نقل از گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز(چهارشنبه) با حضور در کارخانه صنایع پوشش در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص احیای این کارخانه قرار گرفت و از مسؤولان در راستای احیای این واحد عظیم تولیدی تقدیر کرد.

وزیر صمت همچنین در جریان این بازدید با مدیران و کارکنان کارخانه پوشش دیدار کرده و به همراه استاندار گیلان پای درد و دل آنان نشست.

کارخانه پوشش رشت، مجهزترین و بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه بود که در سال ۸۴ با کمتر از سه درصد پیش پرداخت به صورت اقساط ۳۶ ماهه به بخش خصوصی واگذارشد و یکهزار و ۵۰۰ کارگر آن بیکار شدند.

شهید آیت الله رئیسی در مقام رئیس قوه قضاییه در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ طی سفر به گیلان از این مجموعه بازدید کرد و دستور رفع مشکلات و راه اندازی آن را داد و در جریان سفر نخست استانی در مسئولیت ریاست جمهوری به این خطه وضعیت این کارخانه و اقدامات انجام شده را پیگیری کرد. آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری شهید هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰ (روز جمعه) پس از ورود به استان گیلان، از کارخانه پوشش رشت بازدید کرده بود.

وزیر صمت دقایقی پیش با بدرقه استاندار گیلان، رشت را از طریق فرودگاه سردار جنگل به مقصد تهران ترک کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.