×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی در جهت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است

به گزارش پایگاه خبری سفیر گیل ؛به نقل از گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات تصریح کرد: روسای دادگستری ها و دادستان های استان در هیات های اجرایی انتخابات حضور موثر داشته و بر روند امور نظارت نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کرده و از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می زند پرهیز نمایند تا انتخابات با آرامش و امنیت در کشور برگزار گردد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اجرای برنامه های مصوب شده در بزرگداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی در جهت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه مسئولان قضایی استان می بایست  در هفته قوه قضائیه با حضور در اماکن مذهبی به بیان دستاوردهای قوه قضائیه پرداخته و با برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان ها در خدمت رسانی به مردم اقدام نمایند افزود: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می نماید.

این مقام ارشد قضایی نظارت بر زیرمجوعه ها را امری لازم و ضروری دانست و گفت: باید در حوزه نظارت، اهتمام، جدیت و دقت لازم صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.