×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رئیس پلیس راهور فراجا:  بیشترین تردد نوروزی در استانهای مازندران، گیلان و خراسان رضوی ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری سفیر گیل ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ سردار سیدتیمور حسینی با بیان اینکه تا امروز بیشترین تردد نوروزی در استانهای مازندران، گیلان و خراسان رضوی به ثبت رسیده اظهار کرد: یکی از مراحل مهم طرح نوروزی، مدیریت بازگشت است که این فرآیند از روز گذشته در همه محورهای مواصلاتی آغاز شده است.

 وی افزود: یکی از موارد مهم عدم ایجاد ترافیک در جاده ها، مدیریت مناسب هموطنان است تا زمان بازگشت خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند تا با توجه به ظرفیت محدود محورهای مواصلاتی دچار مشکل نشوند.

وی به وضعیت گیلان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قطعه هشت کیلومتری باقیمانده از آزادراه منجیل – رودبار افتتاح شد، شاهد کمترین مشکل و ترافیک در این منطقه بودیم و احتمال دارد که در روزهای پایانی سال، محدودیتهای ترافیکی جدیدی در آزاده راه رشت به قزوین اعمال شود تا کمترین معطلی را در ورودی شهرستان رودبار داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در خاتمه اظهار کرد: تا امروز بیشترین تردد را در استانهای مازندران، گیلان و خراسان رضوی شاهد بودیم و این سه استان میزبان بیشترین مسافران نوروزی بودند.

در این جلسه همچنین اعضای حاضر هریک گزارش علمرکد دستگاه های مرتبط را بیان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.