×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیرعامل هلال‌احمر گیلان: قریب به ۲۰۰۰ نفر از خدمات درمانی ، توانبخشی و دارویی جمعیت استان بهره مند شدند

به گزارش پایگاه خبری سفیر گیل: به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان ؛ هادی سلیمی‌گفت : با اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در واحد درمان ۱۸۵۰ نفر از خدمات درمانگاه صلح ، مرکز توانبخشی رودسر و داروخانه جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند لغایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت افزود : از مجموع مراجعین طرح نوروزی ۵۹۷ نفر از بخش عمومی و واکسیاسیون ، قریب به هزار نفر از خدمات داروخانه بهره مند شدند و در این ایام کلیه پرسنل درمان در مراکز درمانی صلح و توانبخشی رودسر ، آماده ارایه خدمات به مسافرین و همشهریان بودند .

هادی سلیمی‌با تاکید بر اعلام مهلت ارسال پرونده سلامت زائرین به مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: ویزیت حجاج ثبت نام شده در سامانه حج و زیارت استان توسط نماینده حج پزشکی استان مستقر در درمانگاه صلح در روزهای تعطیل نیز انجام شد .

نهضت قنبرزاده معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه حجاج آماده اعزام باید واکسن مننژیت را قبل از سفر دریافت کنند اضافه کرد: درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر علاوه بر بررسی سلامت عمومی ، واکسیناسیون حجاج نیز را انجام میدهند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.