×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ تیر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Tuesday, 15 July , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
طی آمارهای ارائه شده ازسوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور:  رضایتمندی مراجعین از عملکرد مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان افزایش یافته است
نازنین زهرا رضانژاد

به گزارش پایگاه خبری سفیر گیل ؛به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با آمارهای ارائه شده از سوی سازمان مدیریت  وبرنامه ریزی کشور، طی نظر سنجیهای انجام شده از مراجعین مراکز ملکی تامین اجتماعی استان، میزان رضاتنمندی از نحوه برخورد و ارائه خدمات، میزان رضایتمندی از تسهیلات رفاهی، نحوه برخورد و ارائه خدمات توسط واحدهای مختلف و… در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با رشد مواجه بوده است که منجر به افزایش تمایل به مراجعه مجدد به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان و دریافت خدمات گردیده است.
قابل به ذکر است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با  ۲۴۰۰   موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج(شامل ۱۰۷ بیماری) و پرداختی های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه های مالی بیماران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.